Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jan-Jelle de Meijer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jan-Jelle de Meijer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Welkom op mijn blog!

Hier probeer ik iedere week iets te schrijven over mijn stage in Suriname. Niet dat dat altijd lukt, maar het gaat om het idee toch?
Ik loop stage bij Polyformis Consultants N.V., dat is een voedselveiligheidsadviesbureau (Een N.V. in Suriname is trouwens hetzelfde als een B.V. in Nederland). Mijn opdracht is het schrijven van een voedselveiligheidsplan voor Fernandes Bakkerij N.V. . Fernandes is ook de plek waar ik het grootste gedeelte van mijn stage zal zijn.
Ik vertrek op 6 mei van Schiphol en begin 8 mei met stage lopen.
Vrijdag 28 Juli is mijn laatste stagedag en van 4 tot 14 augustus ben ik vakantie aan het vieren op Curacao.
Als alles goed is land ik op dinsdag 15 augustus om 9:00 uur weer op Schiphol.

Ook hier te vinden, zijn de oude nieuwsbrieven van mijn reis met Pieter Foortse en Paul Savalle in Australië en Nieuw Zeeland van september 2002 tot juni 2003.

Ik hoop dit log in de toekomst nog vaker te kunnen gaan gebruiken, want reizen is misschien wel het vetste wat er is!

Ik vind het altijd leuk om te horen hoe het met jullie is, dus laat eens een berichtje achter.

Groeten,

JJ

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2006

Dat was het dan

10 Augustus 2006

Bon Bini Curacao

06 Augustus 2006

Duiken

02 Augustus 2006

Marinalex, Brownberg, laatste bericht uit Suriname

28 Juli 2006

Zo, en dan nu vakantie!
Jan-Jelle

Welkom op mijn blog! Hier probeer ik iedere week iets te schrijven over mijn stage in Suriname. Niet dat dat altijd lukt, maar het gaat om het idee toch? Ik loop stage bij Polyformis Consultants N.V., dat is een voedselveiligheidsadviesbureau (Een N.V. in Suriname is trouwens hetzelfde als een B.V. in Nederland). Mijn opdracht is het schrijven van een voedselveiligheidsplan voor Fernandes Bakkerij N.V. . Fernandes is ook de plek waar ik het grootste gedeelte van mijn stage zal zijn. Ik vertrek op 6 mei van Schiphol en begin 8 mei met stage lopen. Vrijdag 28 Juli is mijn laatste stagedag en van 4 tot 14 augustus ben ik vakantie aan het vieren op Curacao. Als alles goed is land ik op dinsdag 15 augustus om 9:00 uur weer op Schiphol. Ook hier te vinden, zijn de oude nieuwsbrieven van mijn reis met Pieter Foortse en Paul Savalle in Australië en Nieuw Zeeland van september 2002 tot juni 2003. Ik hoop dit log in de toekomst nog vaker te kunnen gaan gebruiken, want reizen is misschien wel het vetste wat er is! Ik vind het altijd leuk om te horen hoe het met jullie is, dus laat eens een berichtje achter. Groeten, JJ

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29416

Voorgaande reizen:

06 Mei 2006 - 15 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: