Naar Suriname - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Jan-Jelle Meijer - WaarBenJij.nu Naar Suriname - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Jan-Jelle Meijer - WaarBenJij.nu

Naar Suriname

Door: Jan-Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jan-Jelle

05 Mei 2006 | Nederland, Naarden

Beste mensen,

Na anderhalve maand van verhuizen, post bezorgen en een vleugje vakantie is het morgen zover. Ik ga naar Suriname om stage te lopen bij het voedselveiligheids adviesbureau Polyformis. Mijn opdracht is het schrijven van een HACCP plan (HACCP staat voor Hazard Analysis Critical Control Points en is een voedselveiligheids systeem) voor een broodfabriek.

De mensen die geinterreseert zijn kunnen op deze site een beetje op de hoogte blijven hoe het met me gaat en wat ik allemaal beleef en af en toe ook wat foto's bekijken.

Aanstaande maandag begin ik met mijn stage, deze duurt 12 weken, waarna ik nog een week daar vakantie kan houden. Op 4 augustus vlieg ik door naar Curacao, waar Mark op 7 augustus ook naar toe komt, en ga ik nog even door met vakantie vieren (@ Mark: hey dude, I'm so looking forward to that). Als het goed is kom ik dan op dinsdag 15 augustus om 9:00 weer aan op schiphol.

De eerste drie weken zal ik alleen een appartement hebben in Paramaribo, maar daarna zal Paul Arts ook naar Suriname komen (hij gaat waarschijnlijk stage lopen bij hetzelfde bedrijf) en zal hij bij mij intrekken.

Ik wens jullie veel plezier/succes met alles en hoop dat jullie veel plezier hebben met het lezen van mijn posts.

Groeten,

JJ the soon 2 b "witbil-neger"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan-Jelle

Welkom op mijn blog! Hier probeer ik iedere week iets te schrijven over mijn stage in Suriname. Niet dat dat altijd lukt, maar het gaat om het idee toch? Ik loop stage bij Polyformis Consultants N.V., dat is een voedselveiligheidsadviesbureau (Een N.V. in Suriname is trouwens hetzelfde als een B.V. in Nederland). Mijn opdracht is het schrijven van een voedselveiligheidsplan voor Fernandes Bakkerij N.V. . Fernandes is ook de plek waar ik het grootste gedeelte van mijn stage zal zijn. Ik vertrek op 6 mei van Schiphol en begin 8 mei met stage lopen. Vrijdag 28 Juli is mijn laatste stagedag en van 4 tot 14 augustus ben ik vakantie aan het vieren op Curacao. Als alles goed is land ik op dinsdag 15 augustus om 9:00 uur weer op Schiphol. Ook hier te vinden, zijn de oude nieuwsbrieven van mijn reis met Pieter Foortse en Paul Savalle in Australië en Nieuw Zeeland van september 2002 tot juni 2003. Ik hoop dit log in de toekomst nog vaker te kunnen gaan gebruiken, want reizen is misschien wel het vetste wat er is! Ik vind het altijd leuk om te horen hoe het met jullie is, dus laat eens een berichtje achter. Groeten, JJ

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

06 Mei 2006 - 15 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: